BackYard Chickens › BYC Forum › Social › Games, Jokes, and Fun! › Lord of the Rings/ Hobbit Fan Club!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Lord of the Rings/ Hobbit Fan Club! - Page 9

Poll Results: Do you like the Lord of the rings?

 
  • 100% (11)
    Yes
  • 0% (0)
    Kinda
  • 0% (0)
    No
11 Total Votes  
post #81 of 89
Quote:
Originally Posted by Americano Blue View Post

*Dies a slow and painful death by fire* 
lol.png *dumps water on blue* Sorry, the Hobbit movies pretty much ruined Kili for me. Tauriel= sickbyc.gif for me.
Quote:
Originally Posted by DeepDishChix View Post

Faramir, Eowyn, Merry, and Pippin are my favorite characters. Also Bill the pony and Smeagol
love.gif me likey Faramir and Eowyn
Edited by silkiecuddles - 2/2/16 at 6:44pm
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
post #82 of 89

i have a silver laced wyandotte named kili, a golden laced wyandotte named fili, a cuckoo rooster named thorin and i have a rabbit named bilbo!

 

( i have a friend with a rabbit named pippin)

Poultry obsessed and proud!  

 

God's not dead

 

Own 2 ducks, 5 pigeons and 46 chickens

 

Whovian for life

 

#WHOLOCK

Reply
Poultry obsessed and proud!  

 

God's not dead

 

Own 2 ducks, 5 pigeons and 46 chickens

 

Whovian for life

 

#WHOLOCK

Reply
post #83 of 89
Quote:
Originally Posted by silkiecuddles View Post

lol.png *dumps water on blue* Sorry, the Hobbit movies pretty much ruined Kili for me. Tauriel= sickbyc.gif for me.


love.gif me likey Faramir and Eowyn
*stares at you blankly.*

"Our generation is becoming so busy trying to prove that women can do what men can do that women are losing their uniqueness. Women weren't created to do everything a man can do, they were created to do everything a man can't do."

-Unknown. 

Reply

"Our generation is becoming so busy trying to prove that women can do what men can do that women are losing their uniqueness. Women weren't created to do everything a man can do, they were created to do everything a man can't do."

-Unknown. 

Reply
post #84 of 89
Quote:
Originally Posted by Americano Blue View Post

*stares at you blankly.*
lol.png
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
post #85 of 89

Yes I agree the hobbit movie needs to be cast into the fire. The book is sooo good tho!!!

2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
post #86 of 89
Quote:
Originally Posted by DeepDishChix View Post

Yes I agree the hobbit movie needs to be cast into the fire. The book is sooo good tho!!!
Haha well maybe not that far. the book was amazing
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
post #87 of 89

I just think they added too much to the movies. It was only one book, so it only needed like 1 1/2 movies.:idunno

2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
post #88 of 89
Quote:
Originally Posted by DeepDishChix View Post

I just think they added too much to the movies. It was only one book, so it only needed like 1 1/2 movies.idunno.gif
precisely.
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
"Go hump in a lake." - @Garjzla
Reply
post #89 of 89
Quote:
Originally Posted by silkiecuddles View Post


precisely.

Finally!!!! Someone agrees with me!!!!! 

2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
2 Barred Rocks, 3 Rhode Island Reds, 1 Gold Star, 1 Gold Cochin, 7 Easter Eggers, 1 black cat, 3 black and white cats, 1 white and grey cat, 1 brown cat, 1 grey and white striped cat.
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Games, Jokes, and Fun!
BackYard Chickens › BYC Forum › Social › Games, Jokes, and Fun! › Lord of the Rings/ Hobbit Fan Club!