Questions: Chicken save snake repellent

KOelofsen

Chirping
Apr 19, 2023
19
67
66
Lancaster, SC, USA
Hello Everyone

I please need help as I am am setting up my first coop and run. I would like to find out how to prevent snakes from making them selfs a home around my chickens.

I have read that planting Lemongrass, Marigold, Onion and garlic will help repel snakes.

Also I should use Pine Sol to clean the coop every month. I woul think that should be more often. Maybe something like every two weeks.

And then I could use a Sulfur based Snake repellent and refresh that every 3 months.

Will these work?
Or is there something else I should look into?
 
Sulphur will probably not do much good for you.

Minnow traps are pretty effective for catching snakes. Put an egg or two in there and the snakes will go into the trap. Do a Youtube search for snake traps and you can see how they work. There’s a guy named Kendall Gray that shows how they work. His videos are irritating but informative. Some people just make one out of hardware cloth.
 
Bonjour à tous

J'ai s'il vous plaît besoin d'aide car je suis en train de mettre en place ma première coopérative et ma première course. J'aimerais savoir comment empêcher les serpents de s'installer autour de mes poules.

J'ai lu que planter de la citronnelle, du souci, de l'oignon et de l'ail aidera à repousser les serpents.

Aussi, je devrais utiliser Pine Sol pour nettoyer le poulailler tous les mois. Je pense que ça devrait être plus souvent. Peut-être quelque chose comme toutes les deux semaines.

Et puis je pourrais utiliser un répulsif pour serpents à base de soufre et le rafraîchir tous les 3 mois.

Cela fonctionnera-t-il?
Ou y a-t-il autre chose que je devrais examiner?
Bonjour à tous !
Je suis confronté à des problèmes similaires et je suis tombé sur ce produit sur Internet de manière inattendue. Auriez-vous la gentillesse de me conseiller si vous le recommandez ? Merci beaucoup.
 

New posts New threads Active threads

Back
Top Bottom