i need to pracice my surprised face

Discussion in 'Random Ramblings' started by lovesduckies, Dec 20, 2010.

  1. lovesduckies

    lovesduckies Bedroom Farm Inc.

    Jan 11, 2010
    the ducky room
    LOL my mom asked what i wanted for christmas and i told her an incubator. she said okay you order it and it's yours!!!!!! sooo i did last week. i just tracked it and it said it should be here by the 23rd!! woo hoo. she was worried i wasn't going to have anything to unwrap on christmas too so she bought me ear rings too LOL ( i am hard to shop for i guess LOL )

    i am excited!!!!!!!!!! [​IMG]
     
  2. Sir Birdaholic

    Sir Birdaholic Night Knight

    When you get it, go like this.....[​IMG] [​IMG] That should do it [​IMG]
     
  3. English Chick

    English Chick English Mum

    Jun 27, 2008
    Cheshire UK
    YAY!!!! mum's are wonderful xxxx
     
  4. lovesduckies

    lovesduckies Bedroom Farm Inc.

    Jan 11, 2010
    the ducky room
    hahaha thanks! idk if i can make my eyes pop out though!!!

    my mommy is the best [​IMG]
     
  5. gritsar

    gritsar Cows, Chooks & Impys - OH MY!

    28,907
    119
    408
    Nov 9, 2007
    SW Arkansas
    Me too! For the kindle I'm getting that I don't know I'm getting. Let me know how practice goes.

    Enjoy your bator. [​IMG]
     
  6. lovesduckies

    lovesduckies Bedroom Farm Inc.

    Jan 11, 2010
    the ducky room
    i need to practice for my sister too cuz she got me beauty and the beast (one of my all time favorites) and i saw it when she was here and then my niece found it too and told my sister MOMMY I WANT TO WATCH IT and i heard her whisper that's for auntie LOL whoops [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. coloradochick

    coloradochick Chillin' With My Peeps

    2,503
    11
    213
    Dec 19, 2007
    Brighton, CO
    Sooo, what kind of bator are you surprising yourself with?
     
  8. Rozzie

    Rozzie Chillin' With My Peeps

    Jul 14, 2010
    I bought myself some Christmas presents and put them under the tree. Do I have to pretend to be surprised when I pull them out from under the tree? (HA, didn't even wrap most of them...)
     
  9. Sir Birdaholic

    Sir Birdaholic Night Knight

    [​IMG] Roz, you practice too.... [​IMG] [​IMG]
     
  10. Rozzie

    Rozzie Chillin' With My Peeps

    Jul 14, 2010
    Quote:WOW!!!! Look at that! 14 pounds of sprouting seeds & a multi level seed sprouter (the sprouter still has the thrift store price on it, LMAO)

    WOW!!! Look at the indoor, electric Delonghi grill (I did rub the grease pen price off that one!)

    LOOK THERE!! An envelope! Wonder what's in it! Oh look at the DVD from Mother Earth News...no longer will I need to flip around from disc to disc to search for articles, plus this one has the last ten years.

    GEE, Look at that...a set of unwrapped handweights, keyboard, and a joystick, all still bearing their grease pen price.

    Oh wait. Those aren't for me...practice fake disappointed look...

    Don't worry. There are wrapped gifts, too. [​IMG]
     
    Last edited: Dec 20, 2010

BackYard Chickens is proudly sponsored by