Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[COLOR=008000]I LOVE THIS TREE!!!![/COLOR]
icelandic: laglegur hefðarkona , ÉG got sumir máltíð ormur hérna! ooh yum. dont u vera útlit á minn tushi ungur man.uh núll! fara fara fara , minn annar hefðarkona er tilkoma. þú myndað af going to vera ugla beita ef hún vegasalt þú flawnting þinn yndisfagur hali fjöður á mig eins og þessi skjóta. english translation hey pretty lady, I got some meal worms over here! ooh yum...dont u be looking at my tushi young man. uh oh!..go go go, my other lady is coming...you gonna be owl bait if she sees you flawnting your gorgeous tail feathers at me like that. oh shoot...ive been caught.
icelandic:
laglegur hefðarkona , ÉG got sumir máltíð ormur hérna! ooh yum. dont u vera útlit á minn tushi ungur man.uh núll! fara fara fara , minn annar hefðarkona er tilkoma. þú myndað af going to vera ugla beita ef hún vegasalt þú flawnting þinn yndisfagur hali fjöður á mig eins og þessi skjóta.
english translation:
hey pretty lady, I got some meal worms over here!
ooh yum...dont u be looking at my tushi young man.
uh oh!..go go go, my other lady is coming...you gonna be owl bait if she sees you flawnting your gorgeous tail feathers at me like that.
oh shoot...ive been caught.