What is this Duck thinking

Discussion in 'Ducks' started by THescovieguy, Aug 26, 2015.

  1. Julie Birb

    Julie Birb Ducks win

    8,334
    1,650
    350
    Mar 22, 2014
    Italy
    OH MY WORD. Classic Eeeeee Squeeze. I am coming out now. Do you see the bill hanging over the side in anticipation? They are sooo sweet the way they gather round. Amazing from a nature standpoint how they know the water's for them.
     
  2. Julie Birb

    Julie Birb Ducks win

    8,334
    1,650
    350
    Mar 22, 2014
    Italy
    Between Wobbles and Winter, you two have the perfect sweet little birbs. And RavynFallen with her precious Lady Grey. The trifecta of webbus perfecticus of Aves of float float webs.
     
  3. Amykins

    Amykins Overrun With Chickens

    4,771
    439
    276
    May 11, 2013
    Hmmm...-rubs chin- Are you suggesting we pursue a Winter/Wobbles/Wobster breeding program? :p
     
  4. Lynn Manes

    Lynn Manes Chillin' With My Peeps

    865
    80
    118
    Mar 18, 2015
    California
    "What's up with these guys? Do they think a television is gonna pop up on that wall or what? They're probably wanting to see if there's a show called 'Duh Ducklings'."
     
  5. Julie Birb

    Julie Birb Ducks win

    8,334
    1,650
    350
    Mar 22, 2014
    Italy
    Certainly, but only if Palmer approves. But I don't wanna make Bean jealous.

    So I have a question for you, even tho Wobbles was being naughty with the makeup the other day, didn't you find that photo of him cute? Did you notice the roundness of his breast/chest and head?
     
  6. ViolinPlayer123

    ViolinPlayer123 Overrun With Chickens

    2,277
    4,164
    336
    Oct 26, 2015
    Minnesota
    You guys should SOOOOOOO start a call breeding program!
     
  7. Julie Birb

    Julie Birb Ducks win

    8,334
    1,650
    350
    Mar 22, 2014
    Italy
    Could you imagine what the results would be? I don't think anything could be cuter than the calls I've seen here.
     
  8. Amykins

    Amykins Overrun With Chickens

    4,771
    439
    276
    May 11, 2013
    Oh, it was adorable, and the lil' stinker knows it, LOL! Today I got bitten a lot. Jewelry this time. Pretty much everything sets this lil' turd off!
     
  9. ViolinPlayer123

    ViolinPlayer123 Overrun With Chickens

    2,277
    4,164
    336
    Oct 26, 2015
    Minnesota
    Where did you guys get your calls? I'm getting 4 gray calls from www.johnsonswaterfowl.com and 4 Whites from a local breeder.
     
    Last edited: Nov 10, 2015
  10. Julie Birb

    Julie Birb Ducks win

    8,334
    1,650
    350
    Mar 22, 2014
    Italy
    I don't have any myself. But I have heard people talk about Art Lundgren and Dave Holderread. I don't remember where Amykins got Wobbles. And I think AmandaVirginia hatched Winter from her own ducks.
     

BackYard Chickens is proudly sponsored by