~•~The Crazy Pullets of BYC!~•~

Status
Not open for further replies.
Quote:
Je vais bien aussi, merci.
thumbsup.gif

Qu'est-ce que tu veux manger?

Je n'ai pas faim.

You're annoying me. I went to a Spanish class today and that's all I know...

frow.gif
I'm back!!

Rakastan tätä sivustoa! Ja kaikki minun hullu nuori kana ystäviä. Rakastan myös my kanoja. En ymmärrä ranskaa, mutta minä rakastan puhua suomea! Miten kaikki minun nuori kana matkustavat tänään?

Puhun suomea, myös! Se on outo kieli, ja se vei minut jonkin aikaa oppia, mutta sen avulla google kääntää ja hieman miettiä, mitä kirjoittaa Englanti osassa, joka sitten käännetty myös suomeksi, se ei ole kovin kauan saaliin. Haha. Vain leikkiä, en tiedä suomalaisia. Mutta olen kuullut, että se on vanha kana kieli, että kaikki siipikarja käyttää keskustella toisiamme ilman ihmisen salakuunnella heidän pahan suunnitelmia muuttaa maailmaa ja tuhota koko ihmiskunnan! Mitä he eivät tiedä, voimme kääntää muinaisia siipikarjan kielen nähdä, mitä he sanovat. Sen täytyy olla, miksi he vain keskustella keskenään rauhassa, pois kaikki ihmiset, ja he ovat kehittäneet vakooja järjestelmä. Heidän vakoojia ovat bantams, jonka pienen koon vielä valtava voima tekee heistä rivistössä ja huomaamaton. Niiden johtajat ovat pelätty vielä vaarallisen ihana silkies. Ne ovat kuin hiljaisia ninjoja, lumoavan uhrinsa kanssa vastustamaton cuteness ja fluffiness. Sitten, kun uhri vähiten odottaa sitä, he ottavat heidät hiljaa ja taitavasti. Loput siipikarjan rotuja ovat niiden liittolaisia eikä kukaan voi luottaa. Ketä levittää sanaa niiden salailu ja paha suunnitelma ikuisesti elää pelossa, koska he kuulevat ja tietää kaiken.
hide.gif

Ainakin ... Pidän sateenkaaria ja auringonpaistetta ja Suomen kieli on cool.

Kuka? Me? Random? Ei! Se on mahdotonta!
tongue2.gif

Status
Not open for further replies.

New posts New threads Active threads

Back
Top Bottom