Meetup at California State Fair in July @ Chicken exhibit building!

Quote:
I did, but you had to live in Sacramento County.
sad.png
 
Cheryl, I emailed you some suggestions for the meet up. If you aren't opposed to having it some place other than your house I think I may have found a GREAT location!
 
Oiga caballero yo estoy interesado en acudir a la feria para comprar algunas aves de corral queme faltan pero no se nada de ella ni cuando termina y si hay fotos de la exposicion de aves. Podría decirme en que pagina encuentro algo de información? yo vivo en la frontera, en Tijuana, B.C., mil gracias
 
Man I wish i could go to a meet up. I would love to go to the fair. I wont be able to make it though. Short on cash sadly, but in the future i will be willing to go to a meetup or something. Once my Brahmas are bigger =D can't wait.
Oiga caballero yo estoy interesado en acudir a la feria para comprar algunas aves de corral queme faltan pero no se nada de ella ni cuando termina y si hay fotos de la exposicion de aves. Podría decirme en que pagina encuentro algo de información? yo vivo en la frontera, en Tijuana, B.C., mil gracias

La Feria de California es de Julio 12 al 28
Esta es la pagina de la Feria http://www.bigfun.org/
 

New posts New threads Active threads

Back
Top Bottom