Sobre mim

Adriano Claro

In the Brooder
Feb 7, 2018
1
14
30
Taió-Santa Catarina/Brasil
Olá a todos, meu nome é Adriano Claro, moro na cidade de Taió- Santa Catarina / Brasil, tenho 38 ano, casado e tenho 3 filhas. Sou professor de música. Sou novo por aqui e quero aprender a fazer as chicken Coops e aprender sobre os cuidados necessários para a criação. Achei muitos trabalhos incriveis dos integrantes do grupo, verdadeiros sonhos de galinheiros. Eu gostaria de fazer um galinheiro para pelo menos 10 galinhas. Gosto dos modelos da "Carolina Coops" mas como moro no Brasil não enviam eu preciso de algum projeto como esse. Obrigado. Deus os abençoem

Portuguese/English:
"Hello everyone, my name is Adriano Claro, I live in the city of Taió- Santa Catarina / Brazil, I am 38 years old, married and have 3 daughters. I'm a music teacher. I'm new here and I want to learn how to make Chicken Coops and learn about the care needed for breeding. I found many incredible coops by the members of the group, true chicken dreams. I'd like to make a hen house for at least 10 chickens. I like the models of "Carolina Coops" but since I live in Brazil and can't get them here, I need to come up with a "do it yourself project" like this. Thank you. God bless you"

Portuguese translation attempt:
Saudações Adriano, bem-vindo ao Back Yard Chickens! Perdoe-me por usar um tradutor on-line, mas não conheço portugues, apenas um pouco de espanhol. Se algo que eu digo parece muito estranho, provavelmente é o tradutor. são aqueles seus filhos na foto, eles parecem tão felizes. As galinhas são ótimas para crianças e adultos. parece que você estará fazendo sua própria cooperativa, isso pode ser uma grande empresa, mas sim valeu a pena! Eu construí o meu próprio e continuo adicionando-o. Eu cresço camadas para ovos e cornish cross para carne para minha família de 4. Eu vivo no estado de Washington, EUA. Estou pensando em crescer o lúpulo e preparar cerveja este ano, talvez adicionando a manutenção de abelhas também.

Original English text:
Greetings Adriano, welcome to Back Yard Chickens! forgive me for using an on-line translator but I do not know portuguese, just a bit of spanish. if something I say sounds really strange, it's probably the translator. are those your children in the photo, they look so happy. chickens are great for kids and adults. sounds like you are going to be making your own coop, that can be a big undertaking but soo worth it! I built my own and keep adding onto it. I grow layers for eggs and cornish cross for meat for my family of 4. I live in Washington State USA. I am thinking of growing hops and brewing beer this year, maybe adding bee keeping as well.

Muito obrigado por se juntar a nós!!! Bem-vindos!!! Há muitos projetos aqui com planos para cooperativas. Talvez seja necessário traduzi-los primeiro.

Espero que você encontre muita informação aqui, e espero que a barreira da língua não é um Hold up! Adoro conhecer pessoas de todo o mundo! Estou nos Estados Unidos.

:welcome
:frow:wee:frow

Thank you so much for joining us!!! We welcome you!!! There are many projects on here with plans for coops. You may need to translate them first.
I hope you find lots of information here, and I hope the language barrier isn't a hold up! I love meeting people from around the world! I'm up in the United States.

karibu.jpg
:welcome:goodpost::highfive::jumpy

New posts New threads Active threads

Back
Top Bottom