Hello from Florida en welkom op BYC. Mijn familie komt oorspronkelijk uit Zutphen, maar veel verplaatst naar de regio Amsterdam. Het is ongeveer 40 jaar geleden dat ik er geweest ben.
Je spreekt NEDERLANDS!!!!! Ik kom oorspronkelijk uit de VS maar ik ben met een Nederlander gehuwd daarom woon ik in Nederland. Ik mis Florida zo erg. Het is al 4 jaar sinds ik in florida geweest. het spijt me als mijn nederlands is slecht. Het is niet mijn moeder taal en ik vind het wel een beetje moelijk lol. Ik weet Zutphen is in Gelderland maar ik ben niet er geweest. Mijn schoonzus woont in Gelderland. Zij woont in Harderwijk. Mijn schoonmoeder woont in Ommen in Overijssel en mijn zwager woont in Den Haag. Ik vind Nederland een mooi land maar het is veel duur. Ik wou in de VS wonen waar het goedkoper is. Ik heb je website gekegen. Jij hebt mooie kippen. Mischien als ik in florida op vakantie we kunnen ontmoeten. Ik zal stroopwafels en drop meebrengen LOL. De mensen op dit forum lezen zijn zeker denken "wat zijn ze praten over in dat vreemde taal" so i'll switch to english. Thanks for the warm welcome

met vriendelijke groet,
Ashlie