Im the next kurt cobain

Discussion in 'Random Ramblings' started by Justino, Mar 11, 2009.

  1. Justino

    Justino ♪♫ Rockin' Rooster ♪♫

    5,106
    15
    281
    Dec 21, 2007
    KY
  2. rebelcowboysnb

    rebelcowboysnb Confederate Money Farm

    I can play the hell out of the electric harmonica but kill the amp an echo boxes an it just sounds like poo.
     
  3. debilorrah

    debilorrah The Great Guru of Yap Premium Member

    Quote:[​IMG]
     
  4. maplesky7

    maplesky7 Flock Mistress

    Jun 14, 2008
    N. IL.
    I don't know how to respond:

    first I was gonna say...dream on.
    (regarding cobain's notority)

    then I was gonna say....don't scare me.
    (only cuz your a punk and i like havin ya around)


    well have fun playing your geeetar....punk.


    me,
    g
     
  5. Justino

    Justino ♪♫ Rockin' Rooster ♪♫

    5,106
    15
    281
    Dec 21, 2007
    KY
    Quote:LOL [​IMG] im a punk rocker [​IMG]
     
  6. TheOLDNewChick

    TheOLDNewChick I'm an original

    Jun 12, 2007
    Tioga, Louisiana
    Justin...why are you flipping us off?

    -points to obscene gesture in video-
     
  7. Justino

    Justino ♪♫ Rockin' Rooster ♪♫

    5,106
    15
    281
    Dec 21, 2007
    KY
    Quote:LMAO i was waiting on someone to point that out LMAO

    sorry LOL i cant help it, its how my hand naturally goes with power chords [​IMG] lol my 3 guitar teachers ive had all did, so its nothing LOL dont take it personally LOL
     
  8. TheOLDNewChick

    TheOLDNewChick I'm an original

    Jun 12, 2007
    Tioga, Louisiana
    You should've known it was going to be me.

    I'm still offended! (nooooot really.)
     
  9. AngieChick

    AngieChick Poultry Elitist

    Quote:Ok Justino, the old fogey punk is going to school the aspiring young punk. [​IMG] Nirvana was a lot about the lyrics, and you gotta remember that at the time they developed their sound it was revolutionary and part of a movement. And I have to point out that very simple things can be put together to create something more complex overall.

    But yeah, the chords themselves were pretty simple. You sounded good, now you have to sing them for us [​IMG] [​IMG]
     
  10. chicken_boy_Kurt

    chicken_boy_Kurt Chillin' With My Peeps

    Mar 20, 2008
    I saw my name and clicked the thread. You're not talking about me...
     

BackYard Chickens is proudly sponsored by