1. If this is your first time on BYC, we suggest you start with one of these three options:
    Raising Chickens Chicken Coops Join BYC
    If you're already a member of our community, click here to login & click here to learn what's new!

just gotta say.....

Discussion in 'Managing Your Flock' started by curliet, Nov 29, 2009.

  1. curliet

    curliet Chillin' With My Peeps

    535
    0
    149
    Apr 22, 2008
    west Michigan
    this may not be the right place to put this. If not, we need a place for praises and compliments.

    I just gotta say that I read this forum daily. And I never fail to find something that helps me, something new that I didn't know, something that I was going to ask about and now I don't have to because you have anticipated my every question. And when I think that I have finally got an answer for someone else who is asking, someone always beats me to it and answers the question. This is just an awesome place for info, KUDOS to all y'all for being here, and thanks for all the help!!!
     
  2. gritsar

    gritsar Cows, Chooks & Impys - OH MY!

    28,907
    113
    408
    Nov 9, 2007
    SW Arkansas
    What about me? Don't you come to BYC just cuz you love me? [​IMG]
     
  3. Imp

    Imp All things share the same breath- Chief Seattle

    Quote:[​IMG]
    Down Gritsar Down.

    Course we are here cause we love you.

    Imp- Great sentiment Curliet
     
  4. curliet

    curliet Chillin' With My Peeps

    535
    0
    149
    Apr 22, 2008
    west Michigan
    And Kat, I always look for wisdom from you, because I love and respect you so much!!!
     
  5. gritsar

    gritsar Cows, Chooks & Impys - OH MY!

    28,907
    113
    408
    Nov 9, 2007
    SW Arkansas
    Quote:[​IMG]

    See Imp, I told ya so! [​IMG]
     
  6. PandoraTaylor

    PandoraTaylor RT Poultry n Things

    Jun 29, 2009
    Alaska
    [​IMG]

    Thanks alot to all here that help when they can, and ask questions when they need to.
    I have read alot of threads (even old ones) that have taught me things I didn't know or had not considered.

    living in Alaska we are taught to close eveything up tight against the weather, I had no idea that anything needed Ventillation! lol Our Air is extremely dry and we run humidifiers in alot of houses here. so the idea that humidity is bad, never crossed my mind. lol

    but I have learned in the coop, that Ventillation is a must and humidity is bad for my chickens.
     
  7. lngrid

    lngrid Chillin' With My Peeps

    I completely agree. This is the best-run forum I've seen, and the people here are extraordinarily helpful. I've run into so many kind BYCers that I always enjoy coming here.

    The bad thing about this place is that it's so addictive and it's full of enablers! [​IMG] I'm afraid to tell my family I'm a chicken addict. They would not understand. [​IMG]
     
  8. cinnamongirl

    cinnamongirl Out Of The Brooder

    87
    0
    39
    Aug 29, 2009
    Deltona
    I tell everyone about this site! (Even tho no one else I know has chickens lol)I've wanted chickens for a long time and if it weren't for this site, I wouldn't have gotten them. I come here every day and read up. It's like having my own personal chicken expert on hand (or thousands of chicken experts?)
    Quote:I totally agree. We just got our first 6 chicks in October and had to rehome a roo. I told myself 5 is plenty, but I came back with two more frizzles! My folks say at least I won't be the crazy cat lady like they all feared. I'll be the crazy chicken lady! [​IMG]
     
  9. write2caroline

    write2caroline Chillin' With My Peeps

    2,156
    52
    218
    Jun 21, 2009
    Jacksonville
    I went to a chicken swap meet this past weekend in Jacksonville, FL and it seemed every person I spoke with was a member of this forum and someone suggested we wear nametags with our BYC forum names.

    It was kind of nice.

    My husband has moved us a lot over the years I lost track but I think in 18 years we have had 14 addresses all across America. So when I come across someone I know - it makes this planet a little smaller and a lot friendlier!

    Caroline
    Jax FL
     
  10. The Chicken People

    The Chicken People Chillin' With My Peeps

    May 4, 2009
    Smithville, Mo
    I just gotta say I love BYC![​IMG]
     

BackYard Chickens is proudly sponsored by