1. If this is your first time on BYC, we suggest you start with one of these three options:
    Raising Chickens Chicken Coops Join BYC
    If you're already a member of our community, click here to login & click here to learn what's new!

Official BYC Mini Contest Series! - Here is a chance to win one of 33 BYC 2017 Calendars!

Discussion in 'Sponsored Content, Contests, and Giveaways' started by sumi, Nov 1, 2016.

  1. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus w/crappy Inet Premium Member

    55,320
    4,566
    588
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     
  2. N F C

    N F C Home in WY Premium Member

    32,712
    6,898
    576
    Dec 12, 2013
    Wyoming
    Whoot! Look at those dimples...look at that 'stache...send him on over [​IMG]

    eta: CHEERS!
     
    Last edited: Nov 1, 2016
  3. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus w/crappy Inet Premium Member

    55,320
    4,566
    588
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     
  4. henny1129

    henny1129 Crazy Livestock Gal Premium Member

    2,347
    281
    196
    Mar 21, 2016
    Ohio!
    Subscribing so I can remember all the contests!
     
  5. BantyChooks

    BantyChooks Smile Premium Member

    34,192
    3,525
    486
    Aug 1, 2015
    :weee
     
  6. sumi

    sumi Égalité Staff Member

    35,716
    6,748
    616
    Jun 28, 2011
    Rep of Ireland
    I had a look at all the contests and we got some wonderful entries already! [​IMG]
     
  7. N F C

    N F C Home in WY Premium Member

    32,712
    6,898
    576
    Dec 12, 2013
    Wyoming
    Yep, wonderful entries [​IMG]

    There are a lot of really talented members here!
     
  8. chickisoup

    chickisoup one Blessed chicki Premium Member

    3,926
    760
    251
    Oct 21, 2013
    northern exposure
    Didn't know about this before!!! WOW! Guess I need to get out of my favorite threads more [​IMG]
    Already pre-ordered my calendar but,hmmmmmmmmmmmmm, I know someone who would like one too, so maybe I'll give the contests a try!!!
     
  9. DwayneNLiz

    DwayneNLiz ...lost... Premium Member

    19,998
    2,550
    426
    Jun 18, 2013
    Central New Hampshire
    2 people like this.
  10. CuzChickens

    CuzChickens CountryChick Premium Member

    5,408
    852
    283
    Apr 24, 2016
    Virginia
    Well. Despite the fact I've already pre-ordered a calendar, I would totally enter like. Alllllll of them. But I drove my mom crazy spending all that time entering the Halloween contests, so I'm gonna pass. :hit maybe that way I can do the next contests that I really want the prizes to.

    Edited by staff
     
    Last edited by a moderator: Nov 3, 2016

BackYard Chickens is proudly sponsored by