Anyone see the webkins chicken??

Discussion in 'Managing Your Flock' started by arlee453, Jun 24, 2008.

  1. arlee453

    arlee453 Chillin' With My Peeps

    Aug 13, 2007
    near Charlotte NC
    For those who know what webkins are (and for those who don't they are like Beanie Babies with online games and personas)...

    We found the chicken one over the weekend. My son named his 'Cluckers" I think it's just adorable!

    [​IMG]
     
  2. ninjapoodles

    ninjapoodles Sees What You Did There

    May 24, 2008
    Central Arkansas
    Yeah...forget my 5-year-old...*I* am gonna have to have one of these!

    Belinda
     
  3. arlee453

    arlee453 Chillin' With My Peeps

    Aug 13, 2007
    near Charlotte NC
    I keep taking it from the 5 yr old and making it do the chicken dance. The comb is the best- it's floppy at the bottom, but weighted with beads/pellets at the top, so when you do the 'bok bok bok bok' part the comb flops back and forth.

    [​IMG]

    TOO cute!

    If you are looking for a great gift for an elementary age kid (or even older) Webkins are great and reasonably priced. Less than $13 for the large ones and the small ones are even cheaper, and for that price they get hours of safe online games and fun along with a cute stuffed toy.

    And no, I don't have stock in the company or anything, but as many as I've gotten for my kids I probably should... [​IMG]

    www.webkins.com
     
  4. sred98

    sred98 Chillin' With My Peeps

    Jan 18, 2008
    Oklahoma
    We got one the other day. Named it Roger Trace Adkins after our white chicken! LOL! Now, the big question...do any of you play it with your kids??? [​IMG]

    Shelly
     
  5. Three Cedars Silkies

    Three Cedars Silkies Overrun With Chickens

    5,033
    49
    283
    Apr 17, 2008
    Gainesville, Fl.
    I saw webkins for the first time a couple of months ago...I LMAO...I think it's funny for adults too!!
     
  6. lfoose

    lfoose Chillin' With My Peeps

    429
    0
    149
    Oct 1, 2007
    Medina, OH
    My daughter is big into webkinz. I tried to convince her to buy the chicken but she'd have nothing to do w/such an idea. So then I hinted at how nice a birthday gift that would be for mommy....
     
  7. KellyGwen

    KellyGwen Chillin' With My Peeps

    482
    0
    139
    Apr 28, 2008
    Lake Luzerne, NY
    My mother got me a Webkinz koala for Christmas (named Mel... as in Gibson)... I got her a raccoon for her birthday... and recently I got the chicken! He's sitting on my desk! He is too cute... too bad I don't have any real white leghorns!
    [​IMG]

    BTW... I'm 33.. yes, it's sad, I play with toys... hahaha!! [​IMG]
     
  8. lfoose

    lfoose Chillin' With My Peeps

    429
    0
    149
    Oct 1, 2007
    Medina, OH
    I will be 30 in Aug and I think a toy would be the perfect gift. Last xmas, my daughter got me a My Little Pony. Next to the chicken books, that was the best gift.
     
  9. Javamama

    Javamama Chillin' With My Peeps

    261
    0
    129
    Jun 6, 2008
    USA
    Oh my! I love that. OK, call me crazy, but I just pre-ordered the new DS game Harvest Moon Island of Happiness because it comes with a stuffed animal chicken [​IMG]
     
  10. sred98

    sred98 Chillin' With My Peeps

    Jan 18, 2008
    Oklahoma
    Gotcha beat, Kelly! LOL! I share an account with my DS and I run a board for adults that play webkinz! [​IMG] If anyone is interested, it is adultkinz.com If it's not ok for me to post it here, let me know and I will remove the name! [​IMG] I am sipsong on there, since that is DS's webkinz ID. All 4 of my kids have webkinz, and I don't even want to think about how much money I have spent on them. I do have to say, though, that since getting the chickens and horses, my Webkinz spending has gone WAAAAAAAAY down! LOL!

    Shelly
     

BackYard Chickens is proudly sponsored by