Pennsylvania!! Unite!!

Discussion in 'Where am I? Where are you!' started by LeBlackbird, Sep 24, 2009.

  1. Lilbrownie

    Lilbrownie Chillin' With My Peeps

    352
    4
    91
    Feb 24, 2012
    Berks County Pa
    Thanks just have a hubby who keeps asking when are these chickens gonna start laying eggs?? He wants them to start working for their keep and my 3 yr old dd goes out everyday hoping for eggs and always comes back in disappointed but she wants them for another reason... She wants babies hahahha silly little girl thinks as soon as their are eggs they will have babies right away!
     
  2. patrickschick

    patrickschick Chillin' With My Peeps

    1,747
    27
    133
    Aug 7, 2012
    Myerstown,PA
    Heck I even had two start laying that weren't laying before LOL. Granted now they are freaked by even the smallest dog. Getting 8/day and have a pullet ready to turn.
     
  3. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     
  4. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
    look how cute!!!!! LOVE THEM!!!
     
  5. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
    AWESOME!!!! Chicky Dee you need to come in the incubating thread too!!! u know where the info is from the thread in the hatching 101 article, but come say hello and share with us, there is a young girl on there too that could use some mothering from us all LOL
    she recieved the incubater from silver and I also sent her a new hygro and thermometer digital and some standard incubator thermometers, temp is sooooo important to calibrate!

    https://www.backyardchickens.com/t/704328/diary-notes-air-cell-detatched-shipped-eggs/1300
     
  6. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     
  7. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     
  8. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
    OMG MOTTLED???? awwwww too bad they are bantam!!! \

    THIS IS gonna END up being an INCUBATING THREAD !!! LMAO!!!
     
  9. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
    Mama do u hatch in a bator? Perhaps doing a round with him will get him over his loss of Roo???
     
  10. Sally Sunshine

    Sally Sunshine Cattywampus Angel <straightens Halo> Premium Member Project Manager

    56,378
    6,811
    646
    Aug 23, 2012
    Pennsylvania
    My Coop
     

BackYard Chickens is proudly sponsored by