PoppyChicken, SCM, LittleLady98, Ec_Prokta, and Chickenrandomness' Chat Thread!!!

Jag lärde mig svenska stund sedan när de lär sig tala italienska. ^-^ Svenska är inte så komplicerat, något som japanska. Mycket komplicerat språk är japanska. Sebasu-chan blev chockad. Jag pratade med en svensk vän till mig och han var i hemlighet där, titta det märkligaste uttryck i ansiktet.

Wo hast du Italien gelernt und wo kann Ich??!! Nicht Italien, aber Swdisch, Ich habe nur ein buch am Swedisch Grammatik :p Nie hatte ich ein Swedisch Fach gehen, Aber will Ich zu :p
Ich hatte nur.... halb oder so von daß Swedisch verstehen :p Es ist ein bißchen wie Deutsch, danke für daß

Last edited:
Haha! xD Jag är mer än tvåspråkig, jag talar flera olika språk. Jag jobbar på min svenska grammatik, eftersom det inte är mycket bra. Folk säger alltid mig min uttal är nära perfekt. Inte bäst, men nära.

E questo è l'italiano! Italiano è simile allo spagnolo, quindi non era troppo difficile da imparare. Ancora una volta, la mia grammatica delle lingue straniere è orribile. Quindi, se mai andare in Italia (che ho intenzione di fare in un programma di scambio di studenti) dovrò chiedere scusa per la mia grammatica terribile.

Haha! xD Jag är mer än tvåspråkig, jag talar flera olika språk. Jag jobbar på min svenska grammatik, eftersom det inte är mycket bra. Folk säger alltid mig min uttal är nära perfekt. Inte bäst, men nära.

E questo è l'italiano! Italiano è simile allo spagnolo, quindi non era troppo difficile da imparare. Ancora una volta, la mia grammatica delle lingue straniere è orribile. Quindi, se mai andare in Italia (che ho intenzione di fare in un programma di scambio di studenti) dovrò chiedere scusa per la mia grammatica terribile.
Drei Sprache :p Wir brauchen mehr!! Ich kann Rußich ud Japanisch sprechen, und du kannst Swedisch und Italien spreche, weil kann ich nicht viel Swedisch sprechen :p
И теперь я могу говорить по-русски :3 Это три языкь в туте :Р
日本語!私 は すこし 日本語 を はなします。

(Btw, I am quite impressed with the Swedish :3 You must help me learn it; I only have a single Swedish grammar book, which is where I have been learning it, so my vocabulary is very limited. Quite an easy language though, hm? :3)

Tja, tillsammans med svenska och italienska, jag talar spanska ...

din japanska! Jag talar lite, och jag skulle kunna berätta att grammatiken var fantastisk!

(Jag ska försöka hjälpa ... Jag är inte den bästa ^-^;;; )

(Även David Tennant:. D)

Tja, tillsammans med svenska och italienska, jag talar spanska ...

din japanska! Jag talar lite, och jag skulle kunna berätta att grammatiken var fantastisk!

(Jag ska försöka hjälpa ... Jag är inte den bästa ^-^;;; )

(Även David Tennant:. D)
I got half of that first sentence :p

ありんがと ありんがと
Спсиба
Danke schön
Tack så micka
Kiitos

New posts New threads Active threads

Back
Top Bottom